1e stage dag! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rinske Jeeninga - WaarBenJij.nu 1e stage dag! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rinske Jeeninga - WaarBenJij.nu

1e stage dag!

Door: Rinske

Blijf op de hoogte en volg Rinske

23 Mei 2006 | Nederland, Amsterdam

Mijn eerste stage dag zit er op! Het viel me echt 100% mee!!
Gelukkig maar. Het is een hele aardig stage begeleider.
Ik kan voor de rest er nog niet veel van zeggen, de eerste indruk is goed dus dat is al positief!
een klein maar gezellige praktiijk. veel apperatuur. ik denk dat ik hier genoeg kan leren.
Op deze site heb ik mijn foto's geplaatst. veel kijk plezier! Zo krijgen jullie een nog betere indruk van alles wat ik hie doen!

http://www.mijnalbum.nl/Album=AQN7OGNK

morgen ga ik een film op het strand kijken, en woensdag ga ik salsa dansen! nog veel leuke dingen in het verschiet!
heel veel xxx!!

  • 23 Mei 2006 - 06:42

    Roy:

    He Rinske Leuk om te lezen dat het zo goed gaat met je en mooie foto's heb je al gemaakt!
    Zo te zien is het daar mooi weer, hier regent het momenteel veel ( koud kikkerlandje :P haha )
    Heel veel plezier verder!!! en succes op stage!
    blijf zulke leuke berichtjes schrijven :P Groetjes je neefje!

  • 23 Mei 2006 - 07:46

    Pake:

    van die foto's heb ik blijkbaar geen kaas gegeten. Ik krijg ze niet op het scherm.
    Doe natuurlijk wer iets fout. Moet het me maar eens
    vertellen.
    Tot horens

  • 23 Mei 2006 - 08:57

    Marien:

    Hey Rins!
    Ik ben blij dat het je zo goed bevalt daar en dat je stagebegeleider ook leuk is, is ook wel belangrijk. Ik ga zo kennis maken met die van mij, ben benieuwd. Moet ook nog even uitzoeken hoeveel tijdsverschil er nou tussen ons zit, dan kan ik je miss een x op skype spreken.
    Kuzzz

  • 23 Mei 2006 - 08:58

    Marjolein:

    Haai rinsje, wat een leuke foto's allemaal zeg. Om jaloers van te worden! Fijn dat je eerste stage dag goed is bevallen, dat neemt de spanning ook wat weg. Heel veel leerplezier en eiland plezier, hihi! Een hele dikke kus vanuit het natte kikkerlandje, X Mayo.

  • 23 Mei 2006 - 12:13

    Amarins:

    Hee rins,

    leuk je reacties te lezen en om te horen dat het goed met je gaat. En dat natuurlijk de stage ook leuk is. We gaan je missen donderdag, dan gaan wij dus hockeyen! eigenlijk kunnen we wel wat versterking gebruiken, kun je nog een gaatje vinden denk je? Superveel plezier daar en geniet van dat bounty eiland!

    Liefs Amarins

  • 23 Mei 2006 - 20:13

    A.J. Bosselaar:

    Hallo Rinske,

    We hebben elkaar nog niet
    ontmoet, maar ik heb wel over jou gehoord.
    Van de vader van Siebe heb
    ik de link naar jouw webpagina ontvangen.
    Met heel veel plezier heb ik genoten van de tropische
    verhalen, etc.
    Heel veel succes gewenst metje stage.

    Wat knap dat je zo snel zulke uitgebreide berichten kunt sturen.
    Ik zal het vervolg met veel
    belangstelling volgen.

    Met groet, Opa van Siebe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Rinske

Ik ga voor drie maanden naar curacao. Ik ga stage lopen in een fysiotherapie praktijk

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 18894

Voorgaande reizen:

16 Mei 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: