stage gehaald!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rinske Jeeninga - WaarBenJij.nu stage gehaald!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rinske Jeeninga - WaarBenJij.nu

stage gehaald!!

Door: Rinske

Blijf op de hoogte en volg Rinske

15 Augustus 2006 | Nederland, Amsterdam

hee lieve mensen.

ja jullie zien het goed! ik heb mijn stage gehaald. Had een goede beoordeling. Ben echt blij.

tja weer te laat met mijn verhaal, begin de eigenschappen van een antelliaan al behoorlijk onder de knie te krijgen! Dus voor jullie als ik weer terug ben in Nederland en ik kom iets te laat kan ik daar natuurlijk helemaal niets aan doen!

Nou, mijn laatste weekje op dit eiland is ingegaan. Een heeeeeel raar idee. Heb natuurlijk hier behoorlijk wat opgebouwd en het idee dat je het achterlaat en niet zo maar weer terug bent is heel vreemd.

de maan wandeling die ik vorige week woesdag heb gedaan was heel indrukwekkend. We hebben de maan op zien komen en na een uurtje konden we zonder zaklan over het schiereiland Caracas lopen omdat de maan genoeg ligt gaf!

De rest van de week ben ik weer heel druk geweest met mijn presentaties. Vrijdag heb ik mijn presentatie voor mijn stage gegeven, en het ging echt heel erg goed. Al dat vele werk is dus niet voor niets gedaan. Ze waren heel erg tevreden, en mijn stage begeleider wou meteen mijn presentatie over nemen om eens aan patienten te kunnen laten zien.

Ik kon dus heerlijk mijn weekend ingaan! en dat hebben we gedaan! 3 avonden achter elkaar stappen is toch wel erg zwaar! maar t was wel heel gezellig foto's bewijzen het wel. Ben zelf in een danceclub geweest waar ik in die drie maanden nog niet 1 keer was geweest! Was erg leuk voor de agwisseling.

Zaterdag zijn we gaan zeilen. Super leuk, vooral als je verwacht om lekker in de zon op het water te kunnen dopperen en vervolgens blijkt de zon achter de wolken te zijn en het zo hard te waaien dat iedereen als verzopen katjes in de boot zit... maar gelukkig sloeg het weer snel om en konden we toch nog onze dromen waarmaken. Van het zeilen heb ik nog even geen foto's want die heeft sandra nog op haar toestel staan!

Zondag heb ik mijn eerste surf les gehad. Els was er telkens zo enthausiast over dat ik er toch ook maar aan moest geloven. En ja hoor ik vind het leuk! Ga mijn aankomende vrije dagen (woensdag het weekend en maandag) besteden aan het surfen.

Verder, gaat het dus heel goed met me ben nog even hard aan t werk en dan kom ik al weer naar huis. Heb zin jullie weer te zien... al is t wel weer dubbel op om dit mooie eilandje achter te moeten laten.

ik zal voor ik weg ga nog vertellen over mijn laatste weekend!

tot snel!

xxx Rins

voor de foto's : http://www.mijnalbum.nl/Album=WEAYJA4V

  • 15 Augustus 2006 - 17:13

    Kresten:

    Gefeliciteerd! En toch ook leuk dat je weer naar het minder warme nederland komt!

    Groetjes, Kresten

  • 15 Augustus 2006 - 17:17

    Sarit!:

    jeetje rins GEFELICITEEERD@!!! wat zijn die maanden snel gegaan zeg je komt al bijna weer terug! leuk om (bijna) iedere week die verhalen te lezen! nou als je terug bent spreken we snel wat af! nou veel plezier nog de laaste week! en geniet er nog maar effe van! spreek je snel xxx sarit

  • 15 Augustus 2006 - 18:51

    Gerrit En José:

    Lieve Rinske
    Gefeliciteerd met je behaalde stage. Wat heb je een geweldige tijd gehad . Toch wel fijn dat je weer naar Nederland komt. Je ouders zullen je erg hebben gemist. Zal wel wennen zijn het is hier koud en nat. Hopelijk spreken we je gauw een keer als je weer in thuis bent.

  • 15 Augustus 2006 - 19:35

    Marjolein:

    Haai lieve Rins, van harte gefeliciteerd!! Goed van je hoor! En vast erg fijn om te horen! Nog heel veel plezier je laatste weekje en ik zie je snel weer!
    Liefs Mayo

  • 15 Augustus 2006 - 21:59

    Sandra:

    Hey Rinske,

    Voor het eerst je verhaaltje eens gelezen!

    Ik/wij gaan je zeker missen hoor, als je volgende week naar huis gaat! Je verlaat de vaste groep ;)!

    Gelukkig is Enschede niet zo snel, dus ik kom je in december zeker opzoeken!

    Liefs Sandra.

  • 15 Augustus 2006 - 21:59

    Sandra:

    snel = ver ;)

  • 16 Augustus 2006 - 06:38

    Roos:

    Hey Rins,
    Gefeliciteerd met het halen van je stage, moet wel een super gevoel geven of niet!!!
    Geniet van je laatste weekje daar!!
    Kus Roos

  • 16 Augustus 2006 - 10:00

    Heleen:

    Hoi Rinske, Van Harte Gefeliciteerd met het behalen van je stage! Super hoor!

    Zeker lastig om afscheid te nemen van iets moois. Dat is wel een heel goed teken, want dan heb je het naar je zin gehad! Beter zo dan andersom.

    Maar ook wel weer fijn om naar huis te gaan.......ik denk dat ze daar wel naar je uit kijken. Zelfs ik zou het leuk vinden je weer eens te zien en te horen, go meid wat heb jij een hoop beleeft en gedaan deze afgelopen drie maanden. Dat is echt super mooi om op terug te kijken. We gaan elkaar zeker nog spreken dit jaar! Wil natuurlijk ook jouw vriend ontmoeten, hahha nieuwsgierigaagje hè

    Rinske geniet van je laatste week, veel plezier dikke kus Heleen en natuurlijk ook van Jan.

  • 16 Augustus 2006 - 13:51

    Ko (eilandgenootje):

    Hey Rinske!

    Beetje jammer dat je ons nu in de steek gaat laten! Maar ja als zo graag naar het lekkere Nederland wil, en ons alleen achter wil laten, moet je dat maar doen! Nee hoor, we gaan nog even een hopi bon weekendje in elkaar draaien! Trouwens wij gaan vanmiddag springen bij Playa Forti, dat lijkt me net iets voor jou!

    Grxjes

  • 18 Augustus 2006 - 08:43

    Maaike:

    Ziet er goed uit op die surfplank! Lekker bruin ben je ook! Tot snel!

    xx Maaike

  • 18 Augustus 2006 - 11:06

    Willeke:

    Hoi Rinske,
    Wat een geweldige ervaring heb je gehad. Je hebt er volgens mij alles uitgehaald wat er in zat. Profiat met het behalen van je stage. Nu snel afstuderen en dan ben je dus gewoon echt een fysiotherapeut. Petje af hoor!!!

  • 21 Augustus 2006 - 08:06

    Lieke:

    NU alweer in Nederland dus... Tjonge jonge das snel gegaan. We zien je wel een keer op het hockeyveld! Gefeliciteerd met je stage, altijd lekker gevoel!

  • 23 Augustus 2006 - 01:52

    Els:

    Hey lieve Rins! Ik mis je nu al hier! De nieuwe huisgenootjes zijn leuk hoor, maar kunnen jouw natuurlijk nooit vervangen... Ik heb echt een ontzettend leuke tijd met je gehad hier, en voor mij ben je ook echt een vriendin geworden! Heel veel plezier als je terug bent in Nederland. Succes met je presentatie, en doe Siebe de groetjes. En doe maar hard je best om hier te kunnen waarnemen voor eind november, dan gaan we weer lekker samen surfen en duiken. Kus Els

  • 23 Augustus 2006 - 02:26

    Sandra:

    Hey Rins!

    Ik zie dat Els me net voor is ;) Eigenlijk kan ik me alleen maar bij haar aansluiten.. ze haalt de woorden uit mijn mond!

    Ook ik mis je nu al, en vond het echt fijn om mee geweest te zijn om je uit te zwaaien! Hopelijk heb je een goede reis gehad! Spreek je snel weer dushi!

    Heel veel liefs,

    Sandra.

  • 23 Augustus 2006 - 13:04

    Ilse:

    Ik voel me zoooooo alleen! Naja dat is niet helemaal waar, maar er mist wel iets aan de Dr. Maalweg! Was het fijn om alle lieve mensen thuis weer te zien? Lieve Rins, ik heb een super tijd met je gehad hier en ik zal je noooooooit vergeten ;)

    We missen je!!!

    Kuzzzz Ilse

  • 23 Augustus 2006 - 13:05

    Ilse:

    Ik voel me zoooooo alleen! Naja dat is niet helemaal waar, maar er mist wel iets aan de Dr. Maalweg! Was het fijn om alle lieve mensen thuis weer te zien? Lieve Rins, ik heb een super tijd met je gehad hier en ik zal je noooooooit vergeten ;)

    We missen je!!!

    Kuzzzz Ilse

  • 25 Augustus 2006 - 14:21

    Anneke:

    Rins wij zijn erg trots op je, van harte gefeliciteerd. Jij bent echt het voorbeeld voor Thijs. We zeggen altijd tegen hem, kijk maar naar Rins die is een heel eind gekomen ondanks haar dyslexie.Dan krijgt hij weer nieuwe moed.Want het blijft altijd extra knokken voor jullie.Daarom zijn wij dubbel zo trots op je.
    kusjes van ons allemaal.
    Anneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Rinske

Ik ga voor drie maanden naar curacao. Ik ga stage lopen in een fysiotherapie praktijk

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 18881

Voorgaande reizen:

16 Mei 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: