acda en de munnik! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rinske Jeeninga - WaarBenJij.nu acda en de munnik! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rinske Jeeninga - WaarBenJij.nu

acda en de munnik!

Door: Rinske

Blijf op de hoogte en volg Rinske

31 Juli 2006 | Nederland, Amsterdam

hallo lieve mensen!

Het wordt weer tijd voor een verhaaltje vanuit curacao! De week is al weer voorbij gevlogen. Ik heb het op mijn stage erg druk. Ik moet veel nieuwe patienten behandelen. Is heel erg leerzaam. Ik werk veel patientenprofielen en behandelplannen uit. Ik vind dat ik echt heel veel leer op deze stage. En daardoor heb ik het ook heel erg naar mijn zin en gaan de dagen ook erg snel.

Deze week heb ik niet zo heel veel bijzonders gedaan. Na mijn stage vaak bezig geweest met informatie zoeken en dingen uitwerken!! Kijk ik ben echt hard aan het werk hier hoor!! ;)

Er zijn op de middagen dat ik vrij ben geen mensen thuis dus er is niemand waar ik wat leuks mee kan doen!! :( Maar gelukkig heb ik nog genoeg te doen hier!

Vrijdag avond gingen we met alle meiden uiteten omdat er weer een meisje weg zou gaan. We gingen naar de tapas bar. We hebben heerlijke hapjes gekregen.

Vrijdag gaven acda en de munnik een concert op Mambo beach! Daar moesten wij met de zeven meiden van het huis natuurlijk wel heen!! Ik vond het echt een hele leuke avond! De hele avond werden er bijna alleen maar nederlandse liedjes gedraaid! dus dat was heel hard mee brullen. Acda en de munnik waren goed. Ze zongen gelukkig veel bekende nummer. Het is jammer dat je dan niet al hun nummer goed kent om lekker mee te kunnen zingen.

Zaterdag moest er natuurlijk uitgeslapen worden. Gelukkig waren de bouvakkers die bij ons het huis aan het verbouwen zijn een extra dag vrij! (normaal werken ze wel op zaterdag) En werd ik niet om 7 uur mijn bed uitgetrommeld door een grote cement molen die natuurlijk precies voor MIJN raam moet staan!
Zaterdag lekker naar een standje in de buurt gegaan.
's avonds heb ik eigenlijk niet zoveel bijzonsder gedaan. want de volgende ochtend moesten we weer bijtijds op. want we zouden gaan paardrijden!!

Ilse en ik wouden al graag eens paardrijden en voor de gezelligheid ging diederik, die momenteel bij zijn vader op vakantie is, ook mee.
en dat was maar goed ook want er was weer eens het een en ander niet geregeld op de manege!! haha ze wisten wel dat we kwamen maar vervolgens geen gids geregeld.
Gelukkig kon diederik in het pajaments met de staljongen comuniceren en regelen dat we toch konden paardrijden.
T was echt leuk om te doen. lekker rond gehobbeld naar de zee. Alleen een beetje jammer dat de paardjes bang waren voor het witte zand en niet het strand op te krijgen waren!! We konden dus niet eens lekker in het water lopen met ze.
Maar goed het was een leuke dag! en om een leuke dag goed af te sluiten zijn we daarna nog naar het strand gegaan, om alle viezigheid die we bij het paardrijden op ons hadden gekregen weer af te spoelen!!

nu ga ik lekker op tijd naar bed! Ben net bezig geweest met het maken van een presentaie.
verder heb ik niet veel meer te vertellen. Ik wens iedereen een hele fijne week. en jullie horen snel weer van mij!! tot snel!!
veel xxx Rins

voor de foto's kijk op: http://www.mijnalbum.nl/Album=DDBNM33O

  • 31 Juli 2006 - 09:18

    Ama:

    hee rins,
    heerlijk al die verhalen en ben jaloers op je! AedM op het strand, ja dat wil ik ook! Nou meis, nog even succes met je stage daar, ik zal ff wat mensen verzamelen voor een spooky borrel vanaaf!

    greetz Amarins

  • 31 Juli 2006 - 09:31

    Ama:

    hee rins,
    heerlijk al die verhalen en ben jaloers op je! AedM op het strand, ja dat wil ik ook! Nou meis, nog even succes met je stage daar, ik zal ff wat mensen verzamelen voor een spooky borrel vanaaf!

    greetz Amarins

  • 31 Juli 2006 - 09:42

    Iris:

    Hee Rins...
    bedankt voor je kaartje
    je komt nog wel te horen wanneer k me verjaardag met familie hou, want dat word nogal ver uitgesteld dus misschien ben je dan wel net thuis maar dat zeg ik dan nog wel, gaat echt snel he die tijd daar in curacoa, tis al zo weer voorbij. vet dat paardrijden wil ik ook op het strand haha noujah nog veel plezier Groetjes je 'kleine' nichtje

  • 31 Juli 2006 - 11:04

    Sarit:

    heey meis! Leuke verhalen om dat iedere week mee te lezen.. ondzettende leuke foto's :) je hebt heel wat te doen daar.! nou nog heel veel plezier de komende dagen xxx sarit

  • 31 Juli 2006 - 12:30

    HJ:

    hey lieve Rins!

    klinkt goed allemaal! erg naar je zin zo te zien! We vermaken ons dus beiden goed in het buitenland;)Veel plezier nog!
    tot in september!!! liefs HJ

  • 31 Juli 2006 - 16:59

    Marieke Ten Tusscher:

    Hey!!
    Super dat je het nog steeds zo goed naar je zin hebt daar! Heel veel plezier nog de laatste weken!
    kus marieke

  • 03 Augustus 2006 - 08:56

    Lieke:

    Heej Rins,
    Ben inmiddels alweer een maand in Europa, maar ben natuurlijk nog met het vriendje op vakantie geweest. Ik heb nu ongeveer pas echt tijd om je verhalen te lezen, moet zeggen dat het veel en lange verhalen zijn, maar niet zo erg als van Pauline in New Zeeland toen :) Zo te horen/lezen vermaak je je uitstekend en dat is ook helemaal de bedoeling! De trainingen hier zijn 2 dagen geleden begonnen (ik was nog in limburg toen), maar vanavond word ik op de proef gesteld, hardlooptraining..... Groetjes en nog veel plezier (ook voor Diederik),
    Lieke

  • 06 Augustus 2006 - 10:12

    Nienke N:

    Hey Rinske!Wow, klinkt goed nog steeds al je verhalen, fijn dat je ook zo'n toptijd met Siebe hebt gehad. Ik ben weer terug in NL en alles is weer heel snel gewoon, ook super leuk hoor, zeker iedereen zien! Maar geniet dus nog lekker van je laatste weekjes! Kus Nienke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Rinske

Ik ga voor drie maanden naar curacao. Ik ga stage lopen in een fysiotherapie praktijk

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 18875

Voorgaande reizen:

16 Mei 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: