druk druk druk - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rinske Jeeninga - WaarBenJij.nu druk druk druk - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rinske Jeeninga - WaarBenJij.nu

druk druk druk

Door: Rinske

Blijf op de hoogte en volg Rinske

10 Augustus 2006 | Nederland, Amsterdam

Zo lieve mensen,

Jullie begrijpen het wel, rins heeft het druk! tjong ik heb echt geen tijd gehad om eerder een verhaal te schrijven.

ik moet al weer even goed nadenken wat ik alemaal heb gedaan. vorige week maandag de 31e ben ik uit eten geweest met de huisgenootjes naar cafe de Heeren. Een leuk antelliaans cafe waar ze op maandag de salades voor de halve prijs hebben.
Dinsdag ben ik voor het eerst wezen spinnen! zzzoooo dat is echt zwaar... man man ik wist dat ik kuitspieren had maar nu weet echt zeker dat ze er nog zijn. de rest van de week heb ik niet veel gedaan. Ik ben heel druk met het maken van verschillende presentaties. dus daar heb ik de rest van mijn avindemn mee gevuld.

Vrijdag avond weer wezen hardlopen. En daarna zo moe dat mijn bedje snel weer gevonden was.

Zaterdag ben ik met Ilse naar een landhuis geweest de dokterstuin. Je kon daar heerlijk antelliaans eten. en dat hebben wij dan ook zeker gedaan! Daarna zijn we doorgereden naar een hel afgelegen strandje waar we heerlijk hebben gelegen, met alleen zand de zee het geluit van wind en water. Heerlijk we waren de enige op het strandje. Er was nog wel een gezinnetje maar die lagen achter de andere rotsen dus die zagen we niet!! echt genieten dus...!!

zaterdag avond hebben we weer eens gekeken hoe het uitgaans leven ook al weer was. t was een gezellige avond maar we zijn op tijd naar huis gegaan omdat we de volgende dag gingen duiken. Een aantal huisgenootjes hebben duikles en Els en ik gingen voor de eerste keer alleen duiken!

Het duiken was echt heel bijzonder. Helemaal alleen in die grote grote zee!! maar t was echt zo mooi. Ik heb foto's gemaakt met een onderwater camera ik ben heel benieuwd hoe die zijn geworden.

"s middag had ik een kinder feestje van het dochtertje van het meisje wat bij ons op de fysiotherapie praktijk werkt. Er waren een hele bult kinderen en het werd op zijn amerikaans gevierd, heel groot met veel versiering cadeausen een grote taart. En het kindje werd pas 1! Maar ik vond het geweldig om een keer mee te maken.

Toen was het weekend al weer voorbij! Omdat we daar maandag avond heel verdrietig om waren zijn we nog maar even uiteten gegaan!bij het studenten cafe de tropen. waar je voor 10 gulden heerlijk kan eten.

Gister avond een heerlijk film avondje gedan, nadat er natuurlijk weer fanatiek gespint was! Vanavond ga ik een volle maan wandeling maken, ben hel benieud.

dit was even snel een anderhalve week van een drukke Rins. Ik moet nog even doorbijten. Die presentaties kosten me erg veel energie en t is moeilijk om je na je stage ook nog weer eens aan een presentaie te wagen. Vanmiddag heb ik gelukkig weer veel kunnen doen.
vrijdag moet ik mijn presentaie geven, morgen dus nog even goed oefenen en dan moet het goed komen lijkt me!

nou lieve mensen tot hel snel!

xxx Rins

op de foto's ook mijn stage praktijk. en bij de foto's van het feestje ook Roy de andere fysiotherapeut die ook bij ons werkt. Mijn stage begeleider volgt nog.
http://www.mijnalbum.nl/Album=HRNP8JLK

  • 10 Augustus 2006 - 11:29

    Amarins:

    hee rins,
    nog even de laatste loodjes! gelukkig heb je nog wel wat tijd over om leuke dingen te doen, moet je ook vooral doen! Geniet nog even van de laatste tijd, voor je het weet is het weer spooky-time!

    liefs Ama

  • 10 Augustus 2006 - 12:57

    Marina:

    Hehj rins!
    wil het een beetje lukken met de presentaties? Ik heb em volgende week op stage. En dan druk aan de slag met die voor school! Ook nog wel even spannend. Stage gaat helemaal lukken? Geniet er nog maar even van daar, het harde leven went hier weer snel genoeg.
    Kuzzz & big hug

  • 10 Augustus 2006 - 19:29

    Gertie En Grada:

    Hallo Rinske.
    Volgens ons moet je vreselijk wennen als je weer terug bent in nederland. Je bent druk met stage maar daarnaast doe je nu ook verschrikkelijk veel leuke dingen die je straks echte wel zult missen. Nog veel plezier de laaste weken en succes met je presentatie.
    Groetjes fam Lenderink.

  • 11 Augustus 2006 - 14:58

    Mayo:

    He rins, hier weer een berichtje van mij. Ik ben er even lekker tussen uit geweest met de meiden en daarna nog met rolf. Ben vandaag weer thuis gekomen, maar jee wat een drukte heb jij! Ik dacht dat ik druk was geweest met kamperen, maar dat valt dus echt wel mee als ik je verhalen zo lees. Je bent al weer bijna thuis en dan hoop ik dat het terras weer is! Kunnen we dat witbiertje doen...Veel succes met je presentatie!!! (ow dies vandaag)
    Liefs Marjolein

  • 15 Augustus 2006 - 14:17

    Ilse:

    Rinske!!!

    Ik wil niet dat je weggaahaaat... Met wie moet ik straks de Dr. Maalweg-dans gaan doen!? Maarja, afscheid nemen bestaat niet volgens onze Marco :P Nou we zullen je niet vergeten hoor, bij elk Marco of Guus liedje kom jij in beeld! We gaan deze laatste week nog even dubbel genieten hier :D. Tot vanmiddag maar weer.

    Liefs van mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Rinske

Ik ga voor drie maanden naar curacao. Ik ga stage lopen in een fysiotherapie praktijk

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 18878

Voorgaande reizen:

16 Mei 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: